تدوین اندیشان پیشرو

نسخه های فروشگاهی

تمامی نسخه‌های نرم افزار هلو از لحاظ سادگی کارکرد یکسان و از لحاظ دسترسی به گزارشات و امکانات به نسخه‌های ساده، متوسط، پیشرفته و جامع طبقه‌بندی شده است.

این نسخه برای سهولت در کار فروشگاههای کوچک در سطح ساده تهیه شده است. با نرم افزار هلو فروشگاهی ساده کد ۱۱ به راحتی می توانید ضمن صدور فاکتور و نگهداری حساب مشتریان و چکهای دریافتی و پرداختی، گزارشات ساده ای از سیستم انبار، فروش نیز داشته باشید.

نرم افزار هلو کد ۱۲ (فروشگاهی متوسط) برای سهولت در سیستم فروش و حسابداری فروشگاه‌هایی با تراکنش متوسط به پایین طراحی شده. با استفاده از این نسخه می‌توانید سیستم فروش خود را مکانیزه و کالاهای خود را از طریق بارکدخوان یا بصورت دستی جستجو و چاپ کنید. نسخه‌های فروشگاهی هلو در سه سطح تهیه شده که دومین سطح آن نسخه متوسط است.

نرم افزار هلو فروشگاهی پیشرفته کد ۱۳ جهت سهولت در عملکرد فروش و حسابداری انواع مشاغل و در سطح پیشرفته طراحی شده است. کلیه سطوح نرم افزار های هلو از لحاظ سادگی کار در یک رتبه می باشند ولی امکانات خاص فروشگاهی، گزارشات کامل مدیریتی و آماری این نسخه، کمک بسیاری به آگاهی صاحبان مشاغل از وضعیت فروشگاه و عملکرد آن خواهد کرد.

شبکه دو کاربره فروشگاهی کد ۱۵ جهت سهولت در عملکرد فروش و حسابداری انواع مشاغل و در سطح پیشرفته طراحی شده است. این نسخه بطور پیش‌فرض دوکاربره می باشد که با پرداخت 10 درصد مبلغ نرم افزار به ازای هر کاربر می توانید به تعداد دلخواه به آن کاربر اضافه نمایید.

کد 11 فروشگاهی (ساده)

37/800/000

(ریال)

کد 12 فروشگاهی (متوسط)

68/100/000

(ریال)

کد 13 فروشگاهی (پیشرفته)

130/800/000

(ریال)

کد 15 فروشگاهی (دوکاربره)

348/200/000

(ریال)

taghadosi وب‌سایت

یک نظر

  • حسام گفت:

    عالی از راهنمایی و پشتیبانی و پاسخ گویی شما 👌👌👌👌👌👌👌

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *