تدوین اندیشان پیشرو

نسخه ی تولیدی

 نرم افزار تولیدی برای انجام عملیات حسابداری، تولید و فروش واحدهای تولیدی تهیه شده است. نسخه‌های تولیدی ساده کد 31 برای انجام عملیات تولید واحدهای تولیدی کوچک و تک محصولی پیشنهاد می‌شود. نسخه های تولیدی نرم افزار هلو در سه سطح طراحی شده.

کد 32 نرم افزار تولیدی برای انجام عملیات حسابداری ، تولید و فروش واحدهای تولیدی تهیه شده است. به نسخه متوسط امکانات بیشتری نسبت به سطح ساده اضافه شده.

کد 33 نرم افزار تولیدی جهت سهولت در عملکرد فروش، تولید و حسابداری واحدهای تولیدی با امکانات پیشرفته تری نسبت به سایر نسخه ها طراحی شده است. کلیه سطوح نرم افزار هلو از لحاظ سادگی کار در یک سطح قرار دارند ولی امکانات این نسخه کمک بسیاری در عملکرد سیستم حسابداری جهت گزارش و اصلاح سریع اسناد (مرور حسابها)، عملیات تولید فرموله و دریافت گزارشات دلخواه از عملکرد سیستم تولید، انبار مواد اولیه و محصولات خواهد نمود

کد35 نرم افزار تولیدی جهت سهولت در عملکرد فروش و حسابداری شرکتهای بازرگانی و خدماتی در سطح پیشرفته طراحی شده است. این نسخه بطور پیش‌فرض دوکاربره می باشد که با پرداخت 10 درصد مبلغ نرم افزار به ازای هر کاربر می توانید به تعداد دلخواه به آن کاربر اضافه نمایید.

کد 31 تولیدی

(ساده)

60/600/000

(ریال)

کد 32 تولیدی

(متوسط)

116/100/000

(ریال)

کد 33 شرکتی

(پیشرفته)

156/400/000

(ریال)

کد 35 شرکتی

(دو کاربره)

413/800/000

(ریال)

taghadosi وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *